Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

 

 

Obchodní podmínky

Na následujících řádcích naleznete obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.krmiva-plnámiska.cz

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

Způsoby platby v našem obchodě

  • Dobírkou – využívá se při způsobu doručení  České pošty. Za zboží zaplatíte při převzetí zásilky.
  • V hotovosti – platba v hotovosti při dovozu zboží zákazníkovi domů, nebo při osobním vyzvednutí v kamenném obchodě na ul.Riegrova 374, Kyjov
  • Bankovním převodem – platba bankovním převodem z Vašeho účtu na náš účet u KB předem. Zboží zasíláme nebo předáváme až po obdržení platby.

    Na číslo účtu 555948-671/0100

 

Pokud je nutné objednávku rozdělit do dvou zásilek, připočítá se poštovné + 90Kč!

 

Pokud váha nebude odpovídat vybrané hmotnosti, můžeme ji upravit dle skutečnosti!!!

 

  • Nepřevzetí - v případě nepřevzetí objednaného zboží platí náklady na přepravu v plné výši kupující.

  • Osobní vyzvednutí v kamenném obchodě na ulici Riegrova 374, Kyjov v době od 8:00 až 17:00 v pracovní dny, 8:00 až 11:00 v sobotu.
  • Rozvoz po Kyjově a okolí. Rozvozy po Kyjově ve čtvrtek mezi 18:00 a 20:00 hod je doprava zdarma. V okruhu do 10 km od Kyjova při objednávce nad 700 Kč, od 10 km do 20 km při objednávce nad 1500 Kč.
  • Ve výjimečných případech je možné se domluvit i na jiném čase nebo dni dovozu.

Převzetí a reklamace

Při doručení předává řidič vozidla adresátovi pečlivě zabalený, přesně a čitelně adresovaný balík. Řidiče není možno nechat při doručování čekat; v případě, že bude zdržován, může být doručování přerušeno.

Balík bude vydán proti podpisu adresátovi nebo osobám, o nichž se dá podle okolností předpokládat, že jsou oprávněny balík převzít. Především jsou to osoby přítomné v místě adresáta a též osoby, které disponují plnou mocí.

Doručení zásilky adresát potvrzuje svým podpisem na formuláři, který vystavila GLS. Řidič vozidla při podpisu požaduje i jméno přejímajícího, které zanese k ostatním údajům pomocí ručního skeneru; následně je možno vyhledat jméno příjemce z elektronických nebo telefonických informací o balíku.

Až po vyplacení zásilky (jde-li o dobírku) a podepsání dokladu o doručení může adresát krabici otevřít, resp. zkontrolovat její obsah.

Balné

  • Balné neúčtujeme.

Internetový obchod www.krmiva-plnamiska.cz si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy se zboží již nevyrábí nebo je na trhu nedostupné.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

V souladu se zákonem č. 367/2000 má Kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a bez udání důvodu vrátit Zboží zpět Prodávajícímu. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu plnou cenu za zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

  • Kupující zavolá na telefonní číslo +420 603 508 302 nebo napíše na emailovou adresu brasamarket@seznam.cz, uvede číslo faktury a své jméno a oznámí odstoupení od smlouvy.
  • Jakmile budeme znát všechny tyto údaje, dohodneme s Vámi přesný postup vrácení zboží
  • Ke zboží je třeba doložit doklad o koupi zboží (pokladní doklad nebo faktura) a potvrzený záruční list (pokud byl součástí balení).

Zboží musí být čisté, nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Prodávající vrací plnou cenu zboží, nikoliv však poštovné (přepravné).

  • Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 5 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

Reklamační řád

  • V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Náklady spojené s výměnou či vrácením zboží nese v plné výši kupující.
  • Peníze za zboží budou navráceny po dohodě se zákazníkem bankovním převodem (peníze budou odeslány do 5 pracovních dnů po obdržení nepoškozené zásilky).
  • Zákazník je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nijak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod na brasamarket@seznam.cz
  • Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
  • Záruční podmínky jsou dány příslušnými výrobci.
  • Případné vady, které se vyskytnou v záruční době je nutno reklamovat bez ihned bez zbytečného odkladu, a to telefonicky na tel.: +420 603 508 302, +420 608 748 265 nebo e-mailem na brasamarket@seznam.cz a zboží pak zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Reklamované zboží nesmí být znečištěné.
  • Součástí reklamace je kopie dokladu o nákupu.

UPOZORNĚNÍ:

Informace o složení granulí jsou pouze orientační, protože dochází ke změnám receptury, kterou nám dodavatelé nesdělí a my ji nejsme schopni ihned podchytit. Proto berte prosím tyto údaje jako orientační.

Majitel a jednatel: Marie Klimková

Jsme plátci DPH.

NWE0Yzlm